voor de Belgen onder ons

Interessante zaken voor op de agenda
Neil
Junior Member
Naam: neil
Vestigings Provincie: British Columbia
Soort visum: PNP

voor de Belgen onder ons

Post by Neil » 04 Sep 2007, 13:24

Destination Canada 2007 - Job Fair

Paris : Tuesday November 20th and 21st
Lyon : Friday November 23rd
Brussels : Monday November 26th

Destination Canada: Your forum for information about working and living in Canada.
Canada is inviting
Through presentations by the Embassy of Canada in France, participants will discover the country's diversity and learn about the opportunities to work temporarily or live permanently in Canada.
Canada is opening its doors
Representatives of Canada's provinces and territories as well as our francophone communities across the country will give participants a taste of the welcome that awaits them and the services that can help them get settled.
Canada is recruiting
Canadian employers will be on hand with job offers in a wide variety of fields: aeronautics, hospitality, translation, transportation, multimedia...
Destination Canada 2007 - Job Fair is presented by the Embassy of Canada in France in partnership with public agencies for employment and international mobility: Espace Emploi International in France, Forem, Actiris, Vdab and Adg in Belgium.

link: http://www.destination-canada-forum-emploi.ca
dream your life and live it

Dirk V
Full Member

Re: voor de Belgen onder ons

Post by Dirk V » 05 Sep 2007, 07:58

oww interessant, dan ben ik ook nog eens vrij, ff checken waar in Brussel, ik heb geen auto (moet sparen) hmm nog nie bekend. Awel heb me geregistreerd, daar wil ik wel naar toe gaan. Wie weet :)

eva
Senior Member

Post by eva » 05 Sep 2007, 13:06

Ja hé lijkt me leuk...hoewel ik niet voor een baas wil gaan werken...toch nuttig om info te verzamelen en me kenbaar te maken ;D ;D ;D...heb me gisteren ook direct ingeschreven...moet er alleen voor naar Belgie vliegen :-
Wie weet gaan we eindelijk wat gezichten op namen kunnen plakken ;D...en maken er lekker een feestje van ;)

Alleen hoe zeg ik het hier...dat ik naar een Canadabeurs ga (cfr. voorgaanden...) ::) ??? en dat ik dan nog wel op zijn verjaardag naar Belgie vlieg...oeoeoeoe da gaat vonken geven...heb het dus nog nie gezegd... evil

Dirk V
Full Member

Post by Dirk V » 05 Sep 2007, 15:40

Neem hem mee en zeg dat je voor zijn vergaardag hem een trip naar Brussel cadeau doet :)

Neil
Junior Member

Post by Neil » 06 Sep 2007, 10:45

Cool, mss zal het een kleine belgen cbb samenkomst worden

tot dan

neil

eva
Senior Member

Post by eva » 06 Sep 2007, 10:51

@ Dirk:...je kent het verhaal niet hé...hij verlaat me als ik beslis naar Canada te vertrekken ;D
@ Neil:...laten we toch zeggen dat onze Noorderburen ook van harte welkom zijn in Brussel ;)...leuk uitstapje trouwens

En als ik wel 2000 km kan doen om naar daar te komen zullen er zeker wel enkele Nederlanders afzakken toch, niet ?

Neil
Junior Member

Post by Neil » 06 Sep 2007, 12:46

@ eva, tuurlijk zijn onze noorderburen welkom !!! ;)

fruzzel2000
Former CBB Sponsor

Post by fruzzel2000 » 06 Sep 2007, 20:28

Ik zal er ook bij zijn als het nog lang blijft duren in Parijs vraag ik een klantenkaart voor zulke dingen ;D ;D
Greets T ;)
You have only one life so lets kick some ass !!!!!

Mey
Newbie

Post by Mey » 13 Sep 2007, 22:54

Ik hoop dat de bar daar groot genoeg is voor ons allen.

eva
Senior Member

Post by eva » 14 Sep 2007, 07:37

;D :o ::)

fruzzel2000
Former CBB Sponsor

Post by fruzzel2000 » 14 Sep 2007, 18:26

Hello Marc
Ik denk dat met ons Eva er bij dat de avond niet meer stuk kan ( indien haar tandjes terug op hun plaats zitten ;D ;D)
Ik kijk er naar uit en hoop dat het nu bijna onze laatste wordt want na meer dan 3 jaar heb je het wel gezien ::).
Greetz Tim ;)
You have only one life so lets kick some ass !!!!!

eva
Senior Member

Post by eva » 14 Sep 2007, 18:38

Pech Tim,

De komende maanden proberen ze geen nieuwe implantaat te steken...

Dirk V
Full Member

Post by Dirk V » 23 Oct 2007, 23:52

Iemand met al iets nieuws hier? Het is nog maar een maandje en buiten de erste confirmatiemail heb ik nog niets gezien.

Edit: nog maar net gevraagd of een email aangekomen om de verdere informatie te geven en een CV. Ik moet dit wat vaker doen afvragen waar dingen blijven.
Last edited by Dirk V on 25 Oct 2007, 18:25, edited 1 time in total.

eva
Senior Member

Re: voor de Belgen onder ons (update Ndls ook denk ik)

Post by eva » 31 Oct 2007, 14:25

Ik heb ondertussen bericht gekregen...in t frans...hier de inhoud:

Merci de votre intérêt pour Destination Canada 2007 – Forum emploi.

Vous pouvez maintenant compléter votre demande d’inscription.

Allez sur la page suivante du site : http://www.destination-canada-forum-emp ... xxxxxxxxxx (zelf veranderd )

Complétez le questionnaire.
Saisissez un court message expliquant votre projet pour le Canada dans l’espace prévu (10 lignes maximum).
Joignez votre CV (format .doc, .rtf, .pdf, .wpd, 500 Ko maximum)
Si votre profil correspond à une des offres d’emploi, un conseiller vous contactera pour fixer un rendez-vous avec l’employeur.
S’il n’y a pas d’offre d’emploi correspondant à votre profil, vous pourriez tout de même participer à « Destination Canada ».
Si le nombre de demandes d’inscription dépasse la capacité d’accueil, une sélection sera faite sur la base des métiers en pénurie au Canada et de vos chances de rencontrer les critères pour un permis de travail temporaire ou un visa de résident permanent.
Si votre demande d’inscription est acceptée, vous recevrez une invitation précisant les horaires.
Afin de profiter pleinement de cet événement, vous devrez vous libérer toute la journée.
Si votre demande ne peut être acceptée, vous recevrez un message vous en informant.
Si vous ne complétez pas votre demande de participation dans les 10 jours qui suivent ce message, nous conclurons que vous ne souhaitez plus participer et annulerons votre inscription.

Dus Ndls kunnen zich ook inschrijven denk ik...misschien en snelle weg om een WP te verkrijgen

yeti

Re: voor de Belgen onder ons (update Ndls ook denk ik)

Post by yeti » 31 Oct 2007, 14:28

eva wrote: Allez sur la page suivante du site : http://www.destination-canada-forum-emp ... xxxxxxxxxx (zelf veranderd )
Eva, misschien moet je die x-jes nog even weghalen, anders doet de link het niet.

Piet

Post Reply