work permit aanvragen via Berlijn of bij aankomst in Canada?

Alels over het landen en de visa geldig maken
brenda en marc

Re: work permit aanvragen via Berlijn of bij aankomst in Can

Post by brenda en marc » 28 Sep 2007, 16:22

Staat er ERGENS in de regels dat een bedrijf die werknemers uit het buitenland haalt, VERPLICHT is die werknemer aan een vliegticket te helpen?

In een contract dat wij (gelukkig) niet hebben getekend, is daar GEEN melding van geweest, en het staat ook niet vermeld op diverse websites.

Bedrijven betalen "dit soort bedrijven" voor hun diensten, maar het is je eigen verantwoording om op je werk te komen. Je hebt mazzel als het betaald wordt, maar het is bij mijn weten geen verplichting voor het bedrijf.

Gijs
Former CBB Sponsor
Naam: Gijs
Vestigings Provincie: Alberta
Soort visum: permanent resident

Post by Gijs » 28 Sep 2007, 20:14

"Deze bedrijven"zijn op dit forum altijd Canadese bedrijven en worden mijn inziens altijd afgeschilderd als zakkenvullers wat volgens mij niet altijd terecht is. Ik snap best Sebastiaan dat je iemand probeert om iemand wat voordeel te laten behalen maar we hebben het er al eens eerder over gehad. En Gerry ik weet dat bij de jouw wel bekende John toch ook een eerlijke vent is, niet dan? Dus pas op met alles over een kam te scheren!!
Er zitten natuurlijk goede en slechte tussen. Maar over de bureaus in NL hoor ik niemand!!
Deze mensen hebben idd een gat in de markt gevonden en in velen gevallen maken ze gewoon gebruik van de onwetendheid van de aspirant emigrant, slim toch. Zolang het maar eerlijk gebeurt zie ik het probleem niet.
Zou willen dat ik het gedaan had!!!!!!!!!!

Maar we gaan wel erg off-topic hier
no more expectations, just goals!

Sebastiaan
Administrator
Naam: Sebastiaan
Soort visum: Skilled
In Canada Sinds: 15 Mar 2007

Post by Sebastiaan » 29 Sep 2007, 04:10

Gijs, wederom snap ik je boosheid/aversie/weet ik wat niet... Wie zegt dat (ik) het specifiek over Canadese bedrijven (heb) gaat? Het kunnen van mijn part net zo goed UK/NL/Zwahilise bedrijven zijn...
Zoek je wat? Gebruik de search, google of kijk eens onder links !

Gijs
Former CBB Sponsor
Naam: Gijs
Soort visum: permanent resident

Post by Gijs » 29 Sep 2007, 09:30

@ Sebastiaan, Het spijt mij ten zeerste dat ik je de indruk heb gegeven op enigerlei wijze persoonlijk aangevallen te hebben. ALs ik zo vrij mag zijn,

Ik was niet boos, heb geen aversie of wat dan ook. Dat jij dit stukje van mij je wederom persoonlijk aantrekt mag je voor eigen rekening nemen. ik schrijf toch dat ik best snap dat jij het met de beste bedoeling doet of niet dan? ? ? ? Ja en je hebt gelijk misschien komen ze wel uit Zwahili So what! Kan me eigen nog heugen dat er eens iemand iets negatiefs schreef over een agent waar Blackbird mee in zee gegaan was, nou tjonge jonge zeg dat mag je hier niet zeggen (zal wel geadverteerd hebben hier), maar men mag wel in het algemeen roepen dat het allemaal zakkenvullers zijn (zie post Gerry) Maar ik mag hier van jou niet zeggen dat er ook goede tussen zitten.

Nou Sebastiaan een heel fijn weekend nog.
no more expectations, just goals!

Post Reply